En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Sexköp och…

Det ska jag inte skriva om, men det är tydligen sådant som drar läsare emellanåt. Hehe, har bara jobb och kör att berätta om.

Det är så mycket på jobbet. Önskar att det lugnar ner sig, så jag hinner ta rast, andas, gå på toa…

Dottern vaknade inatt med jätteont i halsen. Alvedon hjälpte inte och hon var hemma från skolan idag. Vid lunch kom ett sms och hon hade 39 graders feber helt plötsligt! Stackars tussa.

Hem efter jobbet en stund. Fick besök och kastade i mig lite rester. Sedan iväg till kören, Team Putte. Det är verkligen en rolig och mysig stund att vara där! Fina Rosa hade en plats till mig bredvid sig och det är perfekt att stå bredvid henne för hon fixar melodin när jag är osäker och då hittar jag rätt. 🙂

Cyklade hem i kvällen. Köpte rosatoppad donut till tjejen på vägen. Missade halva Idol så imorgon blir det TV 4 Play, repris. Typ.

God natt kära läsare. 😘😴

20140908-232637.jpg

Cykelfoto i farten…

:)

Etikettmoln

