En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Här övas nya låtar inför nästa körkväll och det är gospel blandat med annat. Riktigt vackra låtar och jag har loggat in på teamputtes hemsida, för att öva sopranstämman till de olika sångerna. Men aningen obekväm känner jag mig emellanåt. Kanske borde jag vara mer religiös för att sjunga en och annan låt? Som ”Total praise” – det är ju inte riktigt så jag känner. Kan jag då sjunga den med övertygelse? Det känns lite krystat ibland.

Men det är en väldigt fin sång. Visst tror jag på något, men vad det är…inte är jag helt salig iallafall! Och styrkan…känns inte så stark. Nä. Fast jag gillar ju att sjunga och blir glad av det. Ja, då så. 😉

Total Praise
Lord I will lift mine eyes to the hills
Knowing my help is coming from You
Your peace You give me in time of the storm
You are the source of my strength
You are the strength of my life
I lift my hands in total praise to You
Amen

 

:)

Etikettmoln

