En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Den här låten

Så otroligt berörande. Jag blir lite tårögd av att sjunga den. Precis som jag fick skärpa mig när jag läste högt för elever, om den lilla flickan vars mamma inte ville krama henne eller komma nära, för att hon var sjuk, i någon smittsam sjukdom med hosta. Tbc?? Den magiska kappan, heter boken.

Låten kommer här. Jag älskar den.

 

 

http://www.bonniercarlsen.se/bocker/skonlitteratur-barnungdom/d/den-magiska-kappan/

Kommentarer till: "Den här låten" (2)

  1. ”Some die Young” spelades på radion i natt då jag var ute och åkte..spelade den högt och sjöng med. Den är sååå fin!

:)

Etikettmoln

