En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Den klänning jag har på mig den iskalla morgonen till trots, är plommonlila, har vi just bestämt oss för. Den är lite mer värmande och har fickor, lite ”halvslapp”, men ändå fin. Och så kom vi ju på vad färgen heter.

Gemensamma krafter, liksom.

Jag måste ta tag i min träning. Påminn mig gärna! Har ju ett par jättebra appar, kan gärna träna hemma by myself, utan någon som tittar på mig när jag frustande av kraftlöshet svänger med mina hantlar.

Det blir ju bra. Måste!

Kommentarer till: "Plommon eller lila? Plommonlila!" (2)

  1. Så många måsten – så många borden 🙂 Börjat komma igång nu efter sommarledigheten då jag har mina Zumba® Gold-pass i firman som jag leder. Men i övrigt är det allt si och så med träningen. Snälla Dukan-dieten har gjort att jag tappat i det närmaste 10 kg sedan maj – helt utan träning i sommar, så det börjar bli läge att träna upp och strama till skråvet. Tråkig träning blir aldrig av så det gäller att hitta sin grej. Whoop Whoop! 🙂

    • Vilka bra tips! Synd du bor så långt borta, annars hade jag kunnat gå på dina pass. 😉 Kram o trevlig lördag!

:)

Etikettmoln

