En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Min byxlösa vecka går mot sitt slut och det är en dag kvar med kjol eller klänning. Jag känner mig just nu så otroligt TRÖTT på att inte ha byxor på mig! Detta är inte jag. Trippa omkring som en prydlig varelse, på det där viset…

Har ett par klänningar som jag kan tänka mig. Även en kjol, men vet verkligen inte. Varför bestämde jag mig överhuvudtaget för att ha byxlöst en hel vecka? Ett infall av variationskänsla, kanske. Suck. Envis är jag, så tänker inte ge upp denna tråkiga tanke… :O

Är trött. Ätit piller och tagit migränmedicin, för att kunna fungera. Ändå satt jag där, utan att säga ifrån. Framför en dator som flimrar. När andra faktiskt kan skriva.

Är det här ett liv? Stressar ihjäl mig, oroar mig för ”alla andra” och hinner inte med. Jag då?!

:)

Etikettmoln

