En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Jag somnade kvart i nio igår kväll, så nu ska jag se på TV4 Play och Idol, som jag missade. Försökte verkligen se programmet igår, men ögonen började klippa ganska fort och huvudet bultade en aning, så halv nio gav jag upp. Sen sov jag till kvart i fem och somnade om efter en timme ända till kvart i nio…!

En Fisk som jag kan sova så emellanåt...

thefisheriesblog.com – klicka på bilden.

Det säger nog en del om i vilket tempo veckorna går. Kanske är det min energi som laddas ur? Skönt är iallafall att känna sig mer i form och ha en hel helg framför sig!

Insåg när jag såg datumet på datorn, 4 oktober, att jag missade att gratta mammas man igår. Första gången det har hänt, men ändå slarvigt…

Hann med att besöka tandläkaren efter jobbet igår, eftersom det kändes som om den tand hon lagade för några få veckor sedan, hade tappat fyllningen. Det var helt riktigt och hon lagade om den, samtidigt som hon även filade ner en liten bit på den andra tanden hon hade lagat, eftersom det ilar till där ibland. Nu är den nylagade tanden alldeles slät och känns precis som en tand ska göra, vilket den INTE gjorde efter första lagningen. Att det ska vara så svårt…! Hon klantade sig med min dotters tand förut i år också, så nu ska vi byta tandis.

Ska hinna med att besöka jubilaren och ha med mig en blomma och lite choklad, om de har tid med mig. Sen ska jag mysa med dotter och sova – igen. 🙂

:)

Etikettmoln

