En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Hon var så söt, den lilla tjejen som gick framför oss i Gallerian igår.

Plötsligt insåg jag vad det stod på hennes luvtröja (föräldrarna måste ha haft väldigt roligt när de köpte den), fnissade och kunde inte låta bli att föreviga det ”träffande” ögonblicket:

IMG_7684.JPG

Kommentarer till: "Träffande budskap" (3)

  1. Glömde säga att jag läser det mesta av vad du skriver eftersom jag följer bloggen och får mail med dina inlägg. Jag har varit dålig på att kommentera men ska försöka bättra mig.

    • Vad roligt att du läser! Trevligt också att få en kommentar emellanåt, men jag är precis likadan själv…läser och kommenterar inte alltid. Hos dig bland annat. 😀

  2. Ha,ha..Ja det fångade du bra! Ibland undrar jag om folk tänker på vad som står på tröjor och jackor. Jag har aldrig varit så mycket för det vare sig när det gäller barnen eller mig. Ungarna har förstås haft tröjor med Iron Maiden och liknande.Men inga konstiga/roliga uttryck.

:)

Etikettmoln

