En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Eller nja, men iallafall så kändes det som så, ikväll på kören med Putte och känslan är ju viktig.  

Bredvid mig var en mycket förkyld och hostig kvinna, så nu… blir det nog till att hålla tummarna. För att inte jag. Ska bli. Förkyld. 🙄

Alltså, han är ju jätterolig! Har han varit ståuppartist, eller något? Plötsligt så börjar han berätta om när han råkade tanka frugans bil med bensin, trots att den går på diesel och man bara står och viker sig av skratt. Han har verkligen rolig humor och det är helt klart uppiggande under ett långt körpass. Kul. 😀

Är jättetrött. Efter att jag kvittrande på alla körsånger cyklade hemåt i Stockholmsmörkret, så har jag lyssnat på dotterns spanskauppgift och ätit en macka med kvällsthé till. Har ett glutenfritt knäckebröd som är riktigt gott, men otroligt hårdtuggat så det är bäst att man passar sig så inte tänderna också tuggas sönder…

Gäsp. Natti, natti. Från mig till dig som läste.

IMG_4907.JPG

Kommentarer till: "Jag sjöng som en näktergal…" (1)

  1. Stina´s Bucket sa:

    Härlig kvällsbild.

:)

Etikettmoln

