En kvinna i huvudstaden och Livet :)

I väntan…

Vad skulle jag göra utan min Iphone?! Det är frågan, nu när jag tacksam tar upp den för att blogga lite, i väntan på att ett labb ska öppna.

Jag trodde att de öppnar 7, men tydligen är det 7.30. Som tur är fick jag komma in och sitta på en skön stol utanför dörren in till laboratoriet. Frukostmackan ligger i väskan. Som jag längtar! Frukosten är ju dagens mysigaste måltid och jag saknar de tända ljusen, kom jag just på… 😦

Nåja, nu gick det väl tio minuter. 👍

IMG_7751.JPG

Kommentarer till: "I väntan…" (1)

  1. Stina´s Bucket sa:

    Blogga är bra tidsfördriv.
    Kram

:)

Etikettmoln

