En kvinna i huvudstaden och Livet :)

För trött…

20140908-232637.jpg

Hösten är här. Det är mörkt när man har jobbat sent, min energi är helt slut, jag mår illa och det susar i huvudet och öronen. Känner mig tom på energi – ändå gillar jag mina dagar, kvällarna och det mesta runt omkring. Men jag är för trött. 

Är det höstens fel?

Kommentarer till: "För trött…" (1)

  1. Järnbrist kanske? Sånt kan göra en trött.
    Sen blir jag också trött av att sitt vid myspys ljus, istället för tända lampor.

:)

Etikettmoln

