En kvinna i huvudstaden och Livet :)

När jag har höstlov och ingen annan hör mig. Utom grannarna, gulp.  🙄

Har nu övat in Gabriellas sång och You’ve got a friend, så att de som står bredvid mig slipper skämmas. I måndags på kören så fick jag mima, för jag hade inte övat så pass så att jag kunde hänga med.

Är supernöjd med min vecka, men otroligt vad ett jobb kan ta energi. Har lite att fundera på under ledigheten. Allt löser sig, med lite vilja. Vilken tur.

Fick hjälp av min dotter idag, att arrangera klassens FN-arbete på väggen. Jag själv är allt annat än konstnärlig, men tur att andra har blick för vad som ser bra ut. FN och fredsduvan är iallafall bra mycket bättre än ubåtar som snirklar omkring ute i den svenska skärgården…!

Är glad för de som visar att de bryr sig. Om mig. Och andra. 

:)

Etikettmoln

