En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Det är alldeles tyst, förutom lite avlägset trafikbrus och efter att ha legat vaken en timme så gav jag upp.

Hann sova tre timmar innan jag vaknade; en ny vana jag tydligen har lagt mig till med… 😣 Hunnit rannsaka mig själv i den mörka natten och vet klart att jag har gjort allt jag ska. Det är bra att veta och ger en styrka. Kan behövas kanske.

Spelat ordspel på iphonen. Insett att klockan blev vintertid mitt i. Och jag var med! 😉

IMG_3140.JPG

Kommentarer till: "Ganska mysigt att vara vaken på natten…." (3)

  1. Ja varför kan det inte vara sommartid året om..det är många som har svårt att ställa om …

  2. Jobbigt ändå att inte kunna sova längre. Varje gång vi ställer om till vinter- respektive sommartid så brukar jag vara trött flera dagar.

:)

Etikettmoln

