En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Kungen och jag

Kung Chato och jag tar oss en tur genom ett behagligt Stockholm. Så härligt väder – jackan öppen och Chato njuter

IMG_7899.JPG

Kommentarer till: "Kungen och jag" (7)

  1. Himla snygg ny header för övrigt!

  2. Nej nu har du stavat helt fel! 🙂 Tjabo heter han, inte Chato!

  3. Nu var jag lite snabb med att sända iväg så min bloggaddress kom inte med men nu blev det rätt.

  4. Det har varit ljuvligt med värmen. Men min hund väntar tålmodigt på kallare väder, lapphundsväder dvs -20 och snö. Vi har lite olika preferenser hunden och jag.

:)

Etikettmoln

