En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Här brukar jag promenera. Mysigt och fint.

Här brukar jag promenera. Mysigt och fint.

För plötsligt fick jag lite panik, bara aningen, för vi ska nämligen bära helsvart på konserten imorgon, men så tittade jag i ett par garderober här hemma och hittade en blus, kjol och så blir det tights och kängor till det. Min ganska vanliga stil…eventuellt tar jag med svarta glimrande strumpbyxor, att byta om till innan konserten med Teamputte, imorgon på Berwaldhallen. Fast jag vill inte frysa om knäna, det är bland det mest obehagliga jag vet!

Och så har jag överfört foton från min iPhone till min nya dator, så nu blir det små bilder här igen. Från Stockholm, från mitt liv.

Ha en härlig lördag! Själv ska jag…öva låttexter. 😉

Ikväll blir det tända ljus och sång framför datorn en stund. Mys.

Ikväll blir det tända ljus och sång framför datorn en stund. Mys.

Kommentarer till: "Tur jag gillar svart" (2)

  1. Break a leg ! På konserten (teatervidskepelse)

  2. Vilken upplevelse att se fram emot!

:)

Etikettmoln

