En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vi ska vara i Berwaldhallen vid 12 och lär vara där till efter konserten som håller på till halv åtta ca. En heldag med andra ord. Undrar om det är kallt där? Jag hatar att frysa, speciellt om bena’.

Det ska bli roligt och jag har just fått veta att Rosa kan komma hon också. Bra! Det blir ju lite trist utan henne, även om det finns många som verkar riktigt rara i kören.

Jag funderar på att åka och köpa sushi på vägen, eller ska jag ta med någon sallad? :O Vad är roligast? Svaret är givet, eller hur? 😉

Sushirullen har himla god sushi - kanske tar en sväng inom med min cykel...!

Sushirullen har himla god sushi – kanske tar en sväng inom med min cykel…!

Hoppas att någon spelar in konserten, en bit, så att det går att se på Youtube. Så har det varit tidigare och det vore ju skoj att se och höra!

Kommentarer till: "En heldag på Berwaldhallen" (1)

  1. Ja det vore kul att se på yuoutube. Och höra.

:)

Etikettmoln

