En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Tack

…för att det finns bra läkare. Jag och mitt huvud längtar tills jag får träffa en på fredag.

Mådde så illa idag på eftermiddagsmötet att de andra nog trodde jag var knäpp, som inte ville titta på datorn. Flimret är så jobbigt. Nu känns det bättre efter vila och lite mat. Tack 2.

Förstår mig inte på alla. Våra verkligheter är olika. Att göra sitt bästa räcker dock långt.
Dock – vilket gammalmodigt ord! Men väl fungerande.

IMG_7963.JPG
Is smälter. På Norrmalmstorg.

Kommentarer till: "Tack" (5)

  1. Krya på dig!

    • Tack! Har blivit bättre nu, men inte helt bra. Huvudet som krånglar och kroppen och…suck, dessa krämpor tar energi!

  2. Stina´s Bucket sa:

    Man måste ha bra läkare annars är det ingen ide liksom.

  3. Bra läkare är guld värda!

:)

Etikettmoln

