En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Till någon. Att den där jackan ser lite väl…knasig ut. Är mycket för stor. Klär inte. Dig.

Eller säger du inget alls? Smaken är ju i var mans/kvinnas/hens tycke. 😉

IMG_7894.JPG

Chato klär i allt. ❤️

Kommentarer till: "Hur säger man…?" (8)

  1. Det beror på vem det gäller. Jag förlitar mig mycket på hustruns råd när det gäller mina kläder men är tyvärr inte till stor hjälp för henne

  2. tror inte att det hjälper att säga nåt. Alla har sin speciella smak. Vissa har bättre andra har inget alls. Jag tittar på resa runt med Gina, och hon har på sig en alldeles förfärligt kappa. Men det är henne stil. Eller brist på stil. Bara hon trivs….

  3. Det gör man väl inte, om man inte känner den personen väl och vet hur den tar det.

  4. Om jag blir tillfrågad säger jag ärligt vad jag tycker. Annars säger jag nog ingenting. Om det inte är något helt katastrofalt förståss. Då måste jag ju säga något.
    Håller med om att vovven är en naturlig skönhet som klär i allt. Speciellt i sin päls. Kram =)

:)

Etikettmoln

