En kvinna i huvudstaden och Livet :)

När en ung person lämnar jordelivet. Jag märkte det på att min statistik på denna blogg ökade markant just idag och såg att många har sökt på Tristan Björling och sedan hittat hit (eftersom jag har skrivit om när han var med i Idol i höstas). Blev bestört, för även om det inte är någon jag mött så har vi här hemma sett honom på Idol och han gick verkligen genom rutan. Så berörande och sympatisk.

Jag googlade på hans namn för att se vad som hänt och kom då till ett facebookkonto som var rent stötande, oavsett om den nämnda orsaken där, till hans bortgång stämmer, eller ej. Det är första gången jag har anmält något på facebook, men respekt för de anhöriga och personen som dött, bör alla ha.

Vad hemskt. Så sorgligt.

Vila i frid och många tankar till de som saknar dig så.

Kommentarer till: "Det är fruktansvärt" (5)

  1. Tryckte på fel knapp. Jag sa att jag hoppas att det inte var spice. Den unga tjejen tittade på mig lite oförstående och sa varför skulle han dö av krydda. Jag frågade vet du inte vad spice är. Hon svarade det är krydda på engelska.
    Och det fick undra mig att vet verkligen alla unga vad de tar? Säkert många vet det men kanske vissa är vilseledda och tror att det är verkligen inget seriöst.
    Bara en tanke.

    • Tänk om det är så; riktigt otäckt isåfall. Det spekuleras ju en hel del, så också på facebook och en del är rent stötande, rått och hänsynslöst mot de efterlevande och honom själv.

      Troligt är det nog så att unga inte inser riskerna, som du skriver 😦

  2. Det är tragiskt är unga dör. Jag vet inte vem han är då jag följer inte idol.
    Jag hade en ung tjej på behandling när vi hörde det i radio.
    Naturligtvis spekulerade vi vad som kunde ha hänt. Eftersom han bor i Visby sa jag att hoppas att det inte va

  3. Ja, det är så sorgligt. Vi fick också ett hemskt besked på mors begravning, min kusins son hade dött.

:)

Etikettmoln

