En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Morgonmys

IMG_8110.JPG

Jag och min nya thekopp från Indiska en kolmörk morgon i adventstid. Är nöjd efter att ha varit piggare igår än en konstig migränkväll innan, ätit sushi med fina kolleger och därefter ha lagat och ominstallerat den ganska nya skrivaren. Utan bruksanvisning. Alldeles själv.

” Jag e tor nu, mamma”, sa ena dottern när hon var fem. Flera gånger. Ungefär så kändes det igår kväll efter att ha lyckats skriva ut några papper. ☺️

Kommentarer till: "Morgonmys" (2)

  1. Låter trevlig med morgonmys. För egen del håller jag mig dock till kaffe. Till skillnad från hustrun som bara dricker te, och ofta.
    Jag har faktiskt aldrig smakat sushi. Är det gott?

    • Te är gott. Och sushi också 🙂 Första och andra gången tyckte jag bara att det var…menlöst, som ris med tillbehör. Men sen…blev jag nästan frälst! 🙂

:)

Etikettmoln

