En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Att jag inte hinner med så mycket mer än att jobba på vardagarna…men sen kom jag plötsligt på att jag är väldigt kommunikativ, på olika sätt. Miljoner (nåja), sms, mail och några telefonsamtal mitt ibland besök hitan och ditan och så en vardagskväll mitt i det.

Sjukhuspersonal är ofta väldigt bra. Energiska och empatiska. Hur orkar de?

Håhå jaja. Det blev en lång dag idag och jag håller mina tummar.

Kommentarer till: "Man (kvinna) kan tycka…" (2)

  1. Ja sjukpersonalen gör ett fantastiskt jobb. Inte minst när ens anhöriga är på sjukhus av allvarliga skäl. Det verkar som dom anstränger sig lite extra då.
    Dom är värda mer i lön tycker jag också.

:)

Etikettmoln

