En kvinna i huvudstaden och Livet :)

En kraxig Jul

Det verkar det som att det blir. Jag som har varit på jobbet varje dag hela terminen och inte förkyld, har nu åkt på en utmattande och trist förkylning. Ska till apoteket och hämta hostmedicin, så kanske rösten håller och sömnen blir god.

Träffade en fantastisk kvinna igår, som jag nog måste berätta mer om här. Men det låter sig inte göras på några få rader, så intressant och sprudlande var hon. Det är roligt med nya bekantskaper och att kommunicera med andra. Tycker jag.

Electronic Christmas card for freeSov som en stock inatt och sömn lär vara det bästa för att kroppen ska repareras. I övrigt blir det en jul utan alltför mycket stress och vi har dragit ner på det mesta, utom julmaten. Den är god 🙂

Kommentarer till: "En kraxig Jul" (10)

  1. Mitt i allt elände kunde jag inte låta bli att fnissa – två dagar före julafton drabbades jag av vinterkräksjuka och smittade naturligtvis ned min fru. Idag försökte vi äta risgrynsgröt tlll frukost och fick behålla den – men magen tyckte inte om gröten, hehe. Hoppas att åtminstone din förkylning har försvunnit. God fortsättning på helgen!

    • Men stackars er!! Så otäckt med sån sjuka. Hoppas nu att ni piggar på er ordentligt innan Nyår!! 🍀🍀

  2. God jul och sköt om dig!
    Kram

  3. Krya på dig & god jul! 🙂
    Fridens liljor

  4. På den tiden när jag jobbade så blev jag ofta sjuk på
    Ledigheter. Arbetsgivarvänlig var man alltså då

    • Hu, låter som jag. Inte bra, egentligen…! Man sliter ju ut sig om man aldrig vilar, som t ex under ledigheter… 🙂

  5. Krya på dig!
    God Jul!

:)

Etikettmoln

