En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Hej och god morgon.
Att avnjuta vår maffiga huvudstad tycker jag är att strosa runt och emellanåt slinka in någonstans, vare sig det är försiktig vinter, knoppande vår, värmande sommar eller en färggrann höst.

Hela Stockholm är så vackert, charmigt, mysigt och det finns så mycket att se! Jag älskar denna stad. ❤

Igår var det gnistrande kallt så vi fick avnjuta skönheten i snabb takt, men det går det med. Nybroplan bjuder på annat än Sergels Torgs skulpturer, men ganska likt ändå, väl? Vad är det för skillnad på de olika djurskulpturerna (älg)kan du se det?

Nä, ska läsa lite och somna om, tänkte jag. Hej så länge! 🙋🎄

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/778/20292516/files/2014/12/img_8335.jpg

Nybroplan 29 december 2014. Använt appen Spaceeffect.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/778/20292516/files/2014/12/img_8149.jpg

Sergels Torg i december 2014.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/778/20292516/files/2014/12/img_8334.jpg

Nybroplan deember 2014. Appen Pic lab

Kommentarer till: "Stockholm på vintern" (5)

  1. Snyggt bild.
    I år orkar jag inte upptäcka stan. 😦 det är skönt att se bilder som jag nu missar.

  2. hm..Älgarna i andra bilden lyser ..i första och sista bilden kan skillnaden vara att det är morgon på den ena och kväll på den sista.
    Fina älgar ni har i Stockholm förresten.

    • Du har rätt, de lyser på Sergels Torg. Undrar om det inte var lite snö där också…måste kolla när jag går förbi! 🙂

  3. Fina skulpturer! jag hänger inte med riktigt på din fråga. Menar du skillnaden mellan bild 1 och 2?

:)

Etikettmoln

