En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Längtar

Jag fick ett så bra tips av söta kollegan, Sugar fitness och Popsugar fitness – det finns hur många bra träningsvideor som helst på Youtube!

Kanske vill du bara träna magen och nederdelen i ca 10 minuter, eller köra ett helt pass på 40 minuter. Allt verkar finnas! Själv väntar jag tills jag kan röra revbenen utan smärta… hata hosta. Men längta kan jag ju få göra. Yepp!

Kommentarer till: "Längtar" (1)

  1. Det låter som en bra träningside. Av olika skäl kan/får jag inte träna magmusklerna vilket annars skulle var välbehövligt. Jag får nöja mig med promenader och det är inte det sämsta.
    Lycka till med din träning!

:)

Etikettmoln

