En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Parfym

Haft en trevlig kväll, men en buss med parfymstank är verkligen inte rolig…. Längtar tills jag får stiga av!

Så underbart att det är helgledigt. Trots att jag har världens bästa elever så är jag så trött efter en superintensiv vecka. Helg är härligt, eller hur?!

Kommentarer till: "Parfym" (2)

  1. Ja visst är det fint med helg. Hoppas du kan koppla av med annat än jobb.

  2. Samma sak för mig igår…mamman till en av mina små patienter hade vräkt på en stickande och otrevlig parfym igår. Fick öppna och vädra mitt behandlingsrum efter att dom gått…..
    Håller med dig…oavsett hur roligt jag har på jobbet så är det skönt med helg.. 🙂

    Kram!

:)

Etikettmoln

