En kvinna i huvudstaden och Livet :)

En person

Som har försökt ringa och jag har ringt tillbaka. Ringt om varandra. Papper som ska skrivas på; så viktigt för att det ska vara rätt för andra. Visst är det ibland tidskrävande att försöka få tag på någon?

Idag har jag vilat mig i form och imorgon ska jag till optiker. Mina ögon verkar trötta, det flyter ihop och jag ser inte vad det står på min iPhone ibland. Hoppas inte att det är något större fel.

Mitt fokus fokuseras framåt, mitt i detta alltet. Mina fingrar orkar inte skriva, men jag hoppas att du har det bra. Riktigt bra.

Kram från Madonnan

2015/01/img_8489.jpg

Kungsan i Stockholm är magiskt fin så här års.

Kommentarer till: "En person" (2)

  1. Farligt isigt ser det ut att vara i Kungsan.
    Så är det här oxå på sina ställen. Fick ett par dubbar att sätta på skorna av en omtänksam vårdtagare ..så nu slipper jag gå i dikena hem från jobbet.

:)

Etikettmoln

