En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Nu

Hej du som läser, Migränen kom med dunderblixtar, värk och stans yrsel och luften har gått ur mig. Varit hemma tre dagar helt däckad, men fokuserar nu framåt. Igen.

Imorgon är det fredag och en bra sådan. Så.

Kommentarer till: "Nu" (5)

  1. Känner också med dig.
    Jag är själv drabbad. Alltför ofta, och nästan dagligen vanlig huvudvärk med. Dagarna är få då jag inte har ont i nån del av huvudet.
    Förfärligt.
    Hoppas att du blir snart bättre.

    • Tack. Så tråkigt att läsa om din huvudvärk, det inkräktar verkligen i vardagen så enormt. Hoppas du har någotsånär bukt med den idag. Kram

      • Det är jobbigt med huvudvärk/ migrän.
        Människor som inte har det kan inte alls förstå hur det är att ha det.
        Ibland börjar jag tro att jag är treomissbrukare, då jag har det nästan som daglig värk.
        MEN…nu har jag inte haft ont i 3 dar. Och då känner jag jag inte va beroende på Treo.

        Ha en skön helg!

  2. Stackars Dig! Påverkar vädret migränen något?

:)

Etikettmoln

