En kvinna i huvudstaden och Livet :)

En igår och en annan idag. Tack! Ni gjorde min helg.

Alla som visar uppskattning och gillar mig uppskattas. Bra! Så skulle det alltid vara. 🙂

Är helt klarvaken mitt i natten. Har TVn på, vad kan jag göra? Det är ett program om sex på 11:an och jag tänker i mitt stilla sinne att hur krångligt kan det vara? Ögonbindlar och band att knyta fast händerna i…är jag så mossig som tycker att det handlar om känsla och passion?

Dags för tandborstning. Sov så gott 🙂

Kommentarer till: "Vilka underbara människor det finns!" (4)

  1. Man kan ju ha sex och kärlek och krydda till det lite med ögonbindlar och annat om det behövs…..för de som gillar det.

  2. Vi har inte TV 11 men det verkar inte som vi missar nåt. Sex utan kärlek låter ganska fattigt i min öron.
    Trevlig söndag!

:)

Etikettmoln

