En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Inte så ofta är jag ute så sent, men när det väl händer känns det som förr i tiden. En sak har dock förändrats och det är att det vimlar av festmänniskor och andra i natten. För mig känns det tryggt, så jag går gärna hela vägen hem.

Idag hann jag jobba en del, men även hinna med ett läkarbesök på morgonkvisten. Då tog jag denna bild. Stockholm är vackert, på så många olika ställen och sätt. Jag älskar den här staden och att gå i den är…härligt. Maffigt. Så många fina byggnader och gator det finns! Bara att insupa i all sin helhet.

Har haft en trist period med massa huvudvärk och migrän några gånger; inte så kul så nämner det bara, om någon undrat varför jag bloggar så sällan. Min värmedyna är förresten underbar, efter att ha kylt ner ben och rumpa på en kvällspromenad genom Stockholm! ;P

Bilden ifrån Söders höjder.

2015/01/img_8527.jpg

Kommentarer till: "En nattlig promenad genom staden" (1)

  1. Det var en fin bild från Stockholm! Hoppas att det blir bättre med din migrän. Värmedyna låter bra fast det är nog klokt om du klär dig varmare på promenaderna också 🙂

:)

Etikettmoln

