En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Friday-13

Imorgon är det dags, för en fredag den trettonde och det känns helt okej för mig som är född den 13:e. Jag brukar kalla det en Lyckodag, mot strömmen – det är jag, ibland. Många myter finns om fredag den trettonde, men…läs här:

”Enligt en omfattande olycksgranskning som försäkringsbolaget Trygg-Hansa gjort inträffar nästan sju procent färre skador under fredagen den 13 än under en genomsnittlig dag och tre procent färre skador fredagen den 13 än under en genomsnittlig fredag”.

Vad har du för erfarenheter av fredag den trettonde, tro?! 😳

Kommentarer till: "Fredag den trettonde" (3)

  1. Jag kan vara lite skrockfull ibland och fredagen den 13 är inte att leka med.Så i likhet med många andra säkert så är jag extra försiktig idag.

  2. Jag har rätt så ofta otur oavsett datum. Den trettonde utmärker sig inte dock. Morgondagen får utvisa, då jag går både till läkare, ögonläkare och måste ringa till 3, då min räkning helt plötsligt 400 kr mer än det borde vara. Så en hel del kan gå åt pipan.

  3. I morgon fyller två av mina barnbarn år och dessutom deras syssling.
    Jag har en gång i ungdomen varit med om en jättetabbe just fredag den 13.

:)

Etikettmoln

