En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Ålder, bostadsort, hårfärg och skostorlek, finns det en del som frågar om och jag som bara vill spela, försöker milt undkomma chatt med mer än möjligtvis ett ”Gtv”…

Dessutom brukar jag skriva att jag är ”jättegammal”, det avskräcker ofta från vidare intresse. 😃. ” jag gillar mogna damer” fick jag som svar nyligen och då skrev jag: ”jag med”. 

Det funkade bra! Perfekt att använda alltså. 

I övrigt brukar jag nästan bara soela mot de jag känner.  Intressant dock att vissa använder även spelande för att lära känna andra… 

Kommentarer till: "Spela spel på nätet" (3)

  1. Jag spelar också Wordfeud. Tycker det är ok att gratta till vinst eller tacka för ett bra spel. Men annars blir jag mest irriterad när andra vill chatta under spelet. Kan iof bero på att jag spelar med främlingar som jag tycker att jag inte har något intresse av att chatta med.=)

  2. Vilka spel är det du bloggar om?

:)

Etikettmoln

