En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Länge sedan som jag hade hög feber och nu tycker jag synd om mig själv, för jag gillar inte att vara sjuk. Men att ta febernedsättande är nästan ännu värre, för usch vad varm jag känner mig nu efter att ha huttrat en hel dag!

Det snurrar i huvudet och killas i halsen och nu kan jag inte sova eftersom jag sov från att jag kom hem till midnatt. Imorgon (idag) är jag hemma från jobbet. Boring 😦

Kommentarer till: "Det var så länge sedan…" (6)

  1. Stackare, jag hoppas att det är snabbt övergående. Det är pest att vara sjuk.

  2. Jobbigt att vara sjuk. Krya på dig!

  3. Hög feber är inte roligt alls. Kanske influensa? Det är jobbigt närman svettas ut febern, men sen brukar det kännas lättare att vara ett tag. Krya på dig och tillåt dig att bli ordentligt frisk innan du går till jobbet!
    Kram

    • Tack. Jag misstänker att det kanske är nån sån för har ont i kroppen o fortf hög feber. Stannar hemma tills jag är frisk 😷. Kram

  4. Krya på dig. !

:)

Etikettmoln

