En kvinna i huvudstaden och Livet :)

4 april är det dags igen. Då ska jag ta kort på månen om det är klart väder. Sist hängde den stora, mäktiga månen så vacker över Lidingövägen….fast då tog batteriet slut. 

Vyss lull. 

Kommentarer till: "Fullmåne på ingång" (5)

  1. Hur gick det då??

    • Denna gång blev jag mycket påverkad av fullmånen – somnat sent och vaknat tidigt, samt haft otroligt rastlösa ben… Men nu är det bättre 🙂

  2. Då ska jag hålla tummarna för klart väder här i Sundsvall också.
    Kanske kan få till ett vackert foto.
    Glad påsk! Kram =)

  3. Jag hoppas att det är klart väder då. Vi är i Motala den dagen och jag har ingen kläm på hur vädret är där.
    Glad Påsk!

  4. En fullmånepåsk har vi att vänta oss då..tur att jag inte jobbar hela påsken. Det brukar vara röriga nätter då månen är full.
    Ha en skön påskhelg!

:)

Etikettmoln

