En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Sova

Helt klart det bästa som finns, eller hur? Och ändå tar det en massa tid av tillvaron: att försöka somna, ligga klarvaken, somna gott och sedan försöka vakna….

Undrar däremot hur man kan vara helt klarvaken till över två, fast jag var avslappnad och hade varit väldigt sömnig halva kvällen innan? Det funderade jag på inatt. 😉

Idag är det en vanlig lördag.  Ska kika efter något vårligt att ha på mig, hälsa på  min mor och sedan äta något gott, hemma eller ute. Sushi och asiatisk buffé som finns på kinarestauranten som ligger precis vid Indiska och Östermalmshallen, lockar lite…mm. Trevlig personal och supergott!  

 

Kommentarer till: "Sova" (6)

  1. Hmm. Intressant. Jag har aldrig känt att sova är det bästa som finns. Jag tycker mer att vara vaken är det bästa som finns. Sova kan jag väl när den eviga mörkret kommer.
    Ha en skön helg.

  2. Jag tror att det är jätteviktigt med sömn. Som pensionär har jag fördelen av att kunna ta en middagslur. Det känns väldigt uppiggande även om jag barar slumrar nån halvtimme

:)

Etikettmoln

