En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Så känns det.  Det domnar i övrigt och huvudvärk på det. Hoppas det går över fort. 

Har haft så här förut men det är lika otäckt varje gång. Vovven sover och snart jag också, förhoppningsvis. 

Kommentarer till: "Ett halvt ansikte" (5)

  1. Är det migränen som orsakar bortdomnad? Annars skulle jag, jag vore du, kolla så att det inte beror på annat.

  2. Den typen av migrän har jag också ibland.
    Inte alls kul. Hoppas det snart vänder. Pussa lite på voffen, det brukar lugna. ❤️
    Kram Jaana

  3. Det låter besvärligt. Jag har själv aldrig haft migrän men jag har förstått att det är jobbigt att ha. Det finns väl medicin men det kanske inte hjälper fullt ut?

    • Medicin hjälper ibland helt om jag hinner ta den fort, eller så tar den bort det värsta fast jag blir virrig osv

  4. Autch. Jag känner med dig. Fy bort med det. Stackars du. Migrän är verkligen ingen snäll sjukdom.
    Jag har aldrig haft den typen mer bara fruktansvärt ont. Och så en gång la sig det på ögat och helt plötsligt såg jag allt på svart vitt när jag tittade på övre delen av synfältet och i färg när jag tittade på den nedre delen. Höll i tre dar. Det var lite spännande.

:)

Etikettmoln

