En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Nämligen att jag råkar få syn på att det är Eurovision song contest på TVn – oj, det har jag missat totalt!

Den senaste tiden har jag haft dålig koll på sådana ”nyheter”. Intresse för olika ting verkar variera med tiden. Jag är så mycket i Nuet att somligt blir mer ointressant.

USAbird

Kommentarer till: "Plötsligt så händer det…!" (3)

  1. Jag kollar på tävlingen men är inte samma freak som jag var när jag var yngre. Sånt ändrar sig nog med tiden. Jag kollar tex inte på ishockeyVM. Det skulle jag aldrig missat för några decennier sen.

  2. Du missade ingenting!! Kolla på lördag, haha, om du orkar med att lyssna på alla. Det finns annat att se och lyssna på, t.ex. UR.

:)

Etikettmoln

