En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vilken tur…!

Tur i oturen att ingen människa skadades när ett stort träd slets upp med rötterna och hamnade tvärs över Valhallavägens allé. 

Jag kom cyklandes från jobbet strax efter att det hade hänt. Mötte ett upprört äldre par som hört braket och sett när trädet välte.

Lyckades ringa Trafikverket, efter att ha blivit omkopplad flera gånger, så nu  är nog trädet på väg bort.

Stackars bilägarna, men en sån tur att ingen skadades!    Är det verkligen 1 juni?!!! 🙄  Det känns som 1 september – höst, idag!

Kommentarer till: "Vilken tur…!" (6)

  1. Ja men vilken tur i oturen. Håller med dig, riktigt skitväder.

  2. Det gläder mig att du slapp drabbas! Ni hade tydligen storm där nere – det var jobbigt!

  3. Vilket elände måste vart. Jag har sett några träd vid Vasaparken som gör mig ständig orolig när jag går där och undrar när den ska anfalla mig. Och så händer den i Valhalla allén där de värkar vara så stadiga. Fy…

  4. Oj! Vilken tur att ingen blev skadad. Bilar går alltid att laga eller byta ut.

:)

Etikettmoln

