En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Shoppingdag

Lite kom jag hem med och oj vad jag har provat. Ett par sommarkjolar, två blusar, jeans och ballerinaskor. Gäsp! 😴 

  Utsikt mot Grand hotell och sedan NKs skyltfönster med badmodet för i år, tydligen. 

Kommentarer till: "Shoppingdag" (3)

  1. Varje gång jag går in i min garderob suckar jag tungt pga av att jag inte kan använda en enda klänning än då sommaren/värmen lyser i 50 nyanser av frånvaro 😦

    • Ja, hu vad kallt det är emellanåt och sen plötsligt blir det soligt och jättevarmt. Konstig juni med stormvindar dessutom…!

  2. Hustrun brukar prova betydligt mer än hon till slut köper. Det går snabbare för mig. Men det är oftast hon som är smakråd

:)

Etikettmoln

