En kvinna i huvudstaden och Livet :)

IMG_8791

Har just inlett min sommarledighet och räknat ut att den i år är åtta veckor. Vaknar för tidigt, ute regnar det smattrande och det känns bara så härligt…

Jag tar fram min dator, den som jag bara har orkat snegla lite på emellanåt och inser att nu kan jag börja min dag tillsammans med den. Titta runt lite grann, blogga, facebooka, söka information om det ena och andra och vakna så lugnt och fridfullt.

Nu gäller det bara att vädret sköter sig lite bättre. Sällan har väl en juni varit så konstig som i år? Rena höstkänslan – vakna upp till iskalla, gråmulna morgnar, klä sig därefter och sedan möta en varm sommardag när jobbet slutar, svettas medan man tar sig hem och plötsligt ändras vädret igen så att kvällen regnar och blåser bort… Konstigt! Fast – även om vädret är som det är, så är det ändå härligt!

Det är sommar. 🙂

Kommentarer till: "Så himla härligt!" (2)

  1. Trevlig midsommar och en skön semester önskar jag dig!
    Kram

  2. Trevlig midsommar och hoppas att den långa semestern innebär både vila och påfyllning!
    Kram

:)

Etikettmoln

