En kvinna i huvudstaden och Livet :)

  Så blir jag så trött på att gå ut och äta och som genom ett trollslag såg jag då idag en skylt utanför en restaurant inne i Petra här på grekiska ön Lesbos, där det stod ” pita vegetarian”…! 

Mums! Vi köpte genast Take away och har nu mumsat i oss det goda, med fetaost, grönsaker och tzatziki. Nu avslutas dagen med lite olika innan kortspel. Själv ligger jag vid poolen och i kvällssolen och står i begrepp att läsa ut boken om Andreas Lundstedt, ”Mitt positiva liv”. Övrigt s…er jag f n i. Jag bara är och har det bra. 😎

:)

Etikettmoln

