En kvinna i huvudstaden och Livet :)

 Eller i allafall gått i de brantaste berg jag någonsin har varit med om. 18.30 startade vi i 33 graders värme och flåset var det inget fel på… Om man säger så. Pust.

Tyvärr tog jag bara kort med kameran som jag glömde sladden till datorn till, men sätter in bild ifrån i närheten av berget. Är stolt. Över mig.

Solnedgångar är fantastiskt vackra! I love sunsets.

Solnedgångar är fantastiskt vackra! I love sunsets.

Dottern kom upp flera minuter före mig, tämligen oberörd. Själv var jag högröd och alldeles varm i ansiktet och harkel, resten av mig. 😅

Kommentarer till: "Har klättrat i berg" (3)

  1. Du behöver inte sladd till datorn. Du kan ju ladda in bilderna ändå genom att ta ut minneskortet från kameran och stoppa in det i ett ett av hållet i datorn. Det sitter lite på olika på olika datorer. Den är ganska smal. Kolla och testa.

    • Tack!! Du är ju fantastisk. Så långt hade jag aldrig tänkt, men nu håller jag på att ladda över bilder tack vare dug!!👍💃💝

:)

Etikettmoln

