En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Tack vare Antonia som skriver på Divage här på WordPress, så har jag nu foton från min Casio här i datorn och kan lätt som en plätt ladda upp dem till ett inlägg! Tack Antonia!

Hade inte en aning om att man kan ta ut minneskortet, stoppa in det i ett litet uttag i datorn och ladda upp foton. Själv hade jag ju, som vanligt, glömt att ta med datorsladden till kameran och råkade nämna det i ett inlägg. Då fick jag en fiffig kommentar från snälla Antonia som ju själv är duktig fotograf och här kommer därför lite foton ifrån den där bergiga promenaden jag skrev om igår, här på den grekiska underbara ön Lesbos: CIMG3240

CIMG3241

CIMG3255

CIMG3256

Kommentarer till: "Foton från Lesbos i Grekland" (5)

  1. En sådan liten adapter till minnes kortet är behändiga att använda. Så slipper man slösa på kamerans batteri då man laddar över bilder. Har en till varje kamera. Va vacker det är på Lesbos .lite annorlunda natur mot de ställen jag varit på..min favoritö är Kreta..dit ska jag i september.

  2. Underbara bilder 😀

  3. Bra fototips från Antonia. Det kände jag inte till att man kan göra så. Jag har en liten kortläsare som jag kan koppla till datorn.
    Vackra foton, från ett som det verkar, kargt landskap.

  4. Fantastiska bilder. Och en skön ö. Vilka vyer, vilka bedårande färger.det var ju helt klart värt att gå upp till toppen i värmen.
    Ha skönt fortsatt semester! 🙂

:)

Etikettmoln

