En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vaknade och såg (på min ljudlöst inställda Iphone) att jag fått ett sms av ena syrran. Mamma på sjukhus efter att ha svimmat. 😔. Så där har jag varit och hälsat på nu, på SÖS. 
  De vet ännu inte varför hon svimmade, men troligen pga hennes förmaksflimmer. Otäckt och en del otäcka blåmärken fick hon. Imorgon får hon besked om hon får åka hem, eller om de behöver ta fler prover och så. 
 Hann med lite reashopping och sushi också. Min mage är helt knäpp och jobbig och reagerar med kramp så fort jag äter, men idag gick det bra. Fattar inte hur jag ska kunna jobba om det ska vara så här… 😖

Håller tummarna för mamma. Alltid är det något. Suck. 

Kommentarer till: "Söndag 2 augusti" (7)

  1. Hoppas din mamma mår bättre nu. Det är förenat med stark ångest att få problem med hjärtat, vilket gör det hela ännu värre. Ser i förra svarskommentaren att hon ska få pacemaker. Det är ju jättebra!
    ———
    Den där sushin ser supergod ut!
    😉
    Kao

  2. Hoppas att din mamma kryar på sig. Lätt gjort att man skadar sig vid sådana händelser. Fallolyckor i hemmet är en av de vanligaste olyckorna.

  3. Jag håller tummarna för att din mamma blir frisk och får komma hem snart.
    Det är jobbigt att behöva gå omkring och bära på oron. Inte bra för magen heller.

:)

Etikettmoln

