En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Intensiva dagar

imageJobbat sedan förra onsdagen. Känns som en månad…så intensiva och långa dagar, att jag hoppas på att få sova gott inatt. O

Mejlat mig själv på jobbet om ca tio saker att komma ihåg.  FIck total hjärnsläpp idag, så stressreducering behövs. 😝! Lärde mig hur lätt det kan vara att tänka fel och nu blir jag en ännu bättre fröken, eller hur? 😁

Liten (stor!) älskling ska börja nian imorgon. Lycka ttill❤️

Dags att sova. Fotot är från mitt enkla  och bekväma dubbelrum när vi började jobba och Siv på hotell med diverse aktiviteter.

God natt. Ska blogga mer. Tänkte jag. 💇

:)

Etikettmoln

