En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Skolstart igen

Sommaren gör sitt bästa för att ge oss ljus och värme innan den lämnar över till hösten. Riktigt härliga dagar har det varit i en vecka ungefär. 😎

Jag är glad att alla sommarlediga barn och även vuxna har fått lite sol på bena’ innan det nu är skolstart! Idag tar jag över en klass som har haft en snäll och glad fröken, så det blir spännande att möta dem alla. Flera barn och även föräldrar har varit framme och hälsat, kikat lite, medan det har varit sommarFritids och vi börjar så smått med att lära känna varandra och få en mjuk och fin start. 

Jag lyckades efter mycket letande hitta ett vitt linne här hemma, så nu kan fröken vara fin med transparent, vit blus över linnet. 

I år får jag flera nya kolleger att samarbeta med. Är så glad och trygg i det. Små guldgruvor i tillvaron. 😘 

Lite från min underbara sommar här nedan. Maldiverna (inte på foto), Lesbos och Stockholm har förgyllt tillvaron. 
    
    
    
 

Kommentarer till: "Skolstart igen" (1)

  1. Härliga bilder! Förstår att det var en spännande resa. Ja nu är det verkligen fart på sommaren. Även de som har börjat jobba kan väl njuta av fina sommarkvällar kan jag tänka.

:)

Etikettmoln

