En kvinna i huvudstaden och Livet :)

https://m.youtube.com/watch?v=qMsiGMKHJ8k  Bryr sig om andra. Har ett hjärta som klappar. För gott och ont. På olika sätt. 

Idag blev jag otroligt otålig helt plötsligt, på en obekväm, krånglig ivägensittande blodtrycksmanchett som jag haft ett dygn. När jag märkte att den slutat mäta och klämma min stackars arm varje halvtimme, så slet jag i ett obemärkt ögonblick av mig den (eftersom jag skulle återlämna den strax efteråt). Det var bara det att slangen fastnade i bh-bandet och där stod jag och fumlade innan ett möte… Som tur var kom rådig handlingskraftig kollega och hjälpte till. Vilken syn det måste ha varit 😝. Blev så stressad av att se mitt blodtryck vid varje mätning, så det var en ren glädje att bli av med eländet. 

Det ver tydligen strömavbrott på stora delar av Östermalm i minst en halvtimme. Hoppas det är åtgärdat nu. 

Njuter av höstens sista solstrålar (?). Imorgon är det oktober!! Tiden går fort. 😳🍁🍂🍃

Kommentarer till: "Anyone who had a heart" (2)

  1. Låter jobbigt med en sån men jag antar att du har den för ett gott syfte.

:)

Etikettmoln

