En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vad jag gör…

För att hitta kraften och bli av med massa yrsel och ont. Avstressande och behagligt. Bra att Youtube finns.

 

Mediyoga.

Kommentarer till: "Vad jag gör…" (4)

  1. Tant Herrmann sa:

    Det där hjälper verkligen. Yrsel beror ju på att man ”andas fel” när man blir stressad. Och i vårt stressade samhälle behövs det verkligen sådana här goda råd.

  2. Andningen är central. För mig har yogan varit som att hitta hem, hitta mig själv och få redskap när allt snurrar för fort och jag inte mår bra. Lycka till med att hitta din balans. Kram

  3. Man får yrsel av stress. Då är andningsövningar är jättebra och det hjälper mot stress.

  4. Andningsövningar är alltid bra för att slappna av. Jag har lärt mig några enkla tekniker som jag använder när det är hög stress.

:)

Etikettmoln

