En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Mello

Det gillar jag när det är Melodifestival. Ikväll är det dags igen! Kanske får vi se något så uppiggande som Bada nakna med Samir och Viktor igen? Bada nakna i Sergels torg – det hade väl varit skoj 😀 

Samir_Badran_&_Viktor_Frisk_(1)

Här kan vi lyssna på lite av kvällens låtar. Alltid bra att höra lite innan, så känner iallafall jag mer för låtarna andra gången jag lyssnar. Personligen gillar jag nog Isas I will wait och Wiktoria med Save me, allra mest, men kanske även de s k Silverrävarna Tommy Nilsson, Patrik Isaksson och Uno Svenningsson med Håll mitt hjärta hårt, samt Molly Pettersson Hammars Hunger. Tummen upp, från mig, till alla de bidragen.

Kul med både lite gammalt och lite nytt och ikväll blir det TV och melodifestival.

http://www.hd.se/noje/2016/02/12/for-att-jag-ska-ga-igang-maste-det-vara-gospel-i-korerna/

http://www.dt.se/noje/musik/erfaren-trio-skuggar-favoriterna-1

:)

Etikettmoln

