En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Jag älskar ju att flyga och har länge tänkt att i mitt nästa liv ska jag vara pilot eller flygvärdinna. ✈️, så när jag därför såg en annons om att SAS nu ger mammor med större barn chansen att utbildas till flygkapten, skickade jag raskt iväg ett hastigt hopplitat mail med ansökan till dem. 

De vill ha tryggare passagerare och söker därför mer moderliga anställda. Jag fick svar idag med beskedet att jag är antagen!! Antar att namnet Madonnan ingav trygghet hos dem i min ansökan? 💁 

Utbildningen är intensiv, på nio månader och jag kommer att vara stationerad i Brasilien. Resa och bostad (med swimmingpool och hemhjälp) betalar SAS. Nu återstår bara att fixa allt praktiskt…

Hasta la vista!✨✈️💕✨

Kommentarer till: "Jag ska bli flygkapten " (4)

  1. Wow, vilket klipp!
    Hade jag ingen aaaning om!
    Hmmm… Det här har väl inget med dagens datum att göra..?

:)

Etikettmoln

