En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Skönt med helg

Vilar i solen. Det var varmt i veckan och mycket att göra och så har jag jobbat lite idag också, kan man säga. Fast just nu ligger jag i sol och svalkande vind med fin vovve 🐶i närheten. 

Stockholm marathon pågår i krokarna. I år tittar vi inte. 

Hoppas du som läste har det bra och får vara ledig lite också😋🌞

Kommentarer till: "Skönt med helg" (1)

  1. Det har varit en skön helg också här i Karlstad. Maran följde jag bitvis på TV. Annars så har det varit mycket fysiskt arbete. Mest på gården som framförallt är krävandenär det gäller gräsklippningen. Nu hade vi också varit borta i ett par veckor och då är klippandet extra tungt. Trädgården här i Karlstad är lättskött när det gäller gräsklippningen men ogräset hade vuxit ordentligt i rabatterna.

    Jag har en recension på Ramona Franssons nya deckare på min blogg. Läs gärna den (recensionen och boken)

:)

Etikettmoln

