En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Sverige är ju underbart just nu, med toppenväder och många lediga idag. Det är vi värda! Och ni som jobbar är fantastiska!

Inspirerad av yngsta dottern började jag 6 juni med en skogspromenad i rask takt – tänkte jag. 😋 Det slutade med att jag joggade ca halva sträckan. Var ute i 37 minuter och känner mig behagligt fysiskt trött. 

Hoppas du har en bra svensk nationaldag❣ 🌞

Kommentarer till: "Glad Nationaldag alla rara❣" (1)

  1. Låter som ett bra sätt att fira dagen. Jag ägnar nog inte dagen så mycket åt firande av nationaldagen men njuter av det fina vädret.

:)

Etikettmoln

